حسابداری پاورپوینت استاندارد حسابرسي شماره 5-50

استاندارد حسابرسي,علوم انسانی+ پاورپوینت استاندارد حسابرسي شماره 5-50

پاورپوینت استاندارد حسابرسي شماره 5-50، تاييد خواهي برون سازماني (تجديد نظر شده سال 1383) در قالب 24 اسلاید، مقدمه: تاییدخواهی برون سازمانی به معنای فرایند کسب و ارزیابی شواهد حسابرسی از طریق مکاتبه مستقیم شخص ثالث، در پاسخ به درخواست اطلاعات در باره یک مورد خاص موثر بر ادعاهای مدیریت در صورتهای … دسته بندی: علوم انسانی » حسابداری تعداد مشاهده: 6475 مشاهده فرمت فایل دانلودی:.zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 24 حجم فایل:24 کیلوبایت

دریافت

پاورپوینت استاندارد حسابرسي شماره 5-50+ دریافت پرسرعت

مقدمه:تاییدخواهی برون سازمانی به معنای فرایند کسب و ارزیابی شواهد حسابرسی از طریق مکاتبه مستقیم شخص ثالث، در پاسخ به درخواست اطلاعات در باره یک مورد خاص موثر بر ادعاهای مدیریت در صورتهای مالی یا موارد افشای مرتبط است.بخش 5-50 استانداردهای حسابرسی، راهنماییهای لازم را در باره استفاده حسابرس از تاییدیه های برون سازمانی، به عنوان یکی از شیوه های کسب شواهد حسابرسی، ارائه کرده است.فهرست مطالب:مقدمهتعریفانواع درخواست تاییدیهمثالهایی از کاربرد تاییدخواهی برون سازمانیسایر موارد کاربرد تاییدخواهی برون سازمانیعوامل و ملاحظات موثر بر استفاده از تاییدخواهی برون سازمانیمثالهایی از بررسی عوامل موثر و برآورد خطرادعاهای مشمول تاییدخواهی برون سازمانیعوامل موثر بر طراحی درخواست تاییدیهنیاز به مجوز صریح مدیریتاستفاده از درخواستهای تاییدیه منفیبررسی درخواست مدیریتاثر ویژگیهای پاسخ دهندگان بر قابلیت اعتماد شواهدکنترل مکاتبات بین دریافت کنندگان تاییدیه ها و حسابرسروشهای حسابرسی جایگزینبررسی قابلیت اعتماد پاسخهای دریافتیارزیابی کفایت و مناسب بودن شواهد حاصل از تاییدخواهی یا روشهای حسابرسی جایگزیندلایل و فراوانی مغایرتهاتاییدخواهی برون سازمانی پیش از پایان سال مالی   پرداخت و دریافت فایل برچسب ها: استاندارد حسابرسي بررسی استاندارد حسابرسی استاندارد 5 50 حسابرسی استاندارد حسابرسی 50 5 دانلود پاورپوینت حسابرسی پاورپوینت استاندارد حسابرسی حسابرسی برون سازمانی استاندارد حسابرسی سازمان استاندارد حسابرسی برون سازمانی استاندارد تایید خواهی ح
  • مدیریت تحقیق درمورد فرهنگ سازمانی و ابعاد آن
  • دانلود تحقیق درمورد فرهنگ سازمانی و ابعاد آن: مزایاي ناشی از کیفیت خدمات، خود عامل دیگري است که سازمانها را به ارایه خدمات با کیفیت ترغیب می کند. یکی از اثرات مستقیم ارایه خدمات با کیفیت، افزایش توانایی سازمان جهت ارایه خدمات به صورتی کارا به مشتریان می باشد، چرا که سازمان ها دریافته اند که مشتریان
  • معماری پروژه گزارش مطالعات فضاهای جانبی کلینیک
  • دانلود پروژه گزارش مطالعات فضاهای جانبی کلینیک :. تماس چشمي آسان بين ايستگاههاي كار مطلوب مي باشد . 2. مسئول پذيرش حركت و جابجايي بيماران را كنترل مي كند، متعاقبا قسمت پذيرش بايد در ناحيه مركزي واقع شود، وظيفه اساسي خود را انجام دهد . 3. روشنايي طبيعي و نماي بيروني مطلوب مي باشند ولي نبايد بهای چندا
  • آزمون استخدامی سوالات تخصصي استخدامی وزارت نيرو
  • دانلود سوالات استخدامي ادوار گذشته وزارت نيرو، مطالعه و تمرکز بر روی نمونه سوالات و سوالات گذشته مربوط به استخدامی این رشته یکی از بهترین روش ها برای موفقیت شما در آزمون های استخدامی مربوط به این رشته است. با نحوه سوالات آزمون استخدامی قبل از آزمون آشنا شوید و این گونه تسلط خود را در هنگام آزمون ...
  • تعمیرات و سرویس منوال چگونگی نصب , تعمیر و سرویس کولر آبی
  • با اموزش چگونگی نصب , تعمیر و سرویس کولر ابی هرکس می تواند یک کارافرین در این زمینه باشد و کسب درامد کند.
  • تعمیرات و سرویس منوال سرویس منوال و شماتیک Lenovo G470 compal la 6758p r0.1
  • سرویس منوال و شماتیک Lenovo G470 compal la 6758p r0.1:برای تعمیرات لپ تاپ تعمیرکاران از دو نوع شماتیک و boardview تعمیراتی استفاده می نمایند که boardview تصویری از برد را نشان داده و مسیر تست شده را برای کاربران فراهم می سازد ولی شماتیک مسیر کامل برد را فراخوانی مینمایند و از این رو تعمیرکاران ن
  • تعمیرات و سرویس منوال سرویس منوال و شماتیک MSI G41M P23 MS 7592 REV 0A
  • سرویس منوال و شماتیک MSI G41M P23 MS 7592 REV 0A:شماتیک و boardview لپ تاپ در واقع توسط مهندیسن شرکت ها طراحی می شود که کار را برای تعمیرکاران آسان نمایند از این رو تعمیرکاران موبایل نیز برای بهبود کیفت کار خود و مسیر یابی دقیق روی نقشه نیازمند شماتیک موبایل می باشند .

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *