مدیریت مدیریت استراتژِیک در شرکت ژیلت،شرکتی با اندیشه های برتر جهانی

روند رو به رشدفروش محصولات ژیلت,علوم انسانی+ مدیریت استراتژِیک در شرکت ژیلت،شرکتی با اندیشه های برتر جهانی

تولید و عرضه ی یک قلم محصول جدید کاری بسیار پیچیده و پرهزینه است، ولی مهارت بی چون چرای شرکت در این زمینه باعث شده است که شرکت ژیلت در خلاقیت و نوآوری به عنوان یک نمونه درآید. دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت تعداد مشاهده: 95 مشاهده فرمت فایل دانلودی:.zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 234 حجم فایل:4,701 کیلوبایت

دریافت

مدیریت استراتژِیک در شرکت ژیلت،شرکتی با اندیشه های برتر جهانی+ دریافت پرسرعت

مدیریت استراتژیک درشرکت ژیلت،شرکتی با اندیشه های برتر جهانی دراین  فایل مطالب ارزشمند در زمینه محصولات مراقبت شخصی از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۲۳۶ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته ها و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد. در این نوشتار شرکت ژیلت  مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد که شناخته شده ترین برند بین محصولات مراقبت شخصی در جهان است ومالکیت آن در اختیار شرکت پراکتر اند گمبل قرار دارد.محورهای مورد بررسی درشرکت ژیلت:-تحلیل SWOT  در شرکت ژیلت-تحلیل PESTELدرشرکت ژیلت-تحلیل VRIO درشرکت ژیلت-آمیخته بازاریابی شرکت ژیلت-5C MARKETING درشرکت ژیلت-استراتژی بازاریابی درشرکت ژیلت-تحلیل ماتریس آنسوف در شرکت ژیلت- تحلیل وکاربرد اقیانوس آبی درشرکت ژیلت   مخاطبین۱) کسانی که به دنبال یادگیری یک مهارت کاری در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستند۲) مدیرانی که کسب و کار خود را تازه راه اندازی کرده اند۳)کارشناسان بازاریابی شرکتها و سازمانها۴)مدیران استارت آپی که در تلاش برای رشد سریع کسب و کار خود هستند۵) کارافرینانی که به دنبال اجرای مفاهیم بازاریابی هستند۶)سئو کارانی که میخواهند حرفه ای تر عمل کنند۷)مشاوران بازاریابی و فروش ۸)مدیران و صاحبان کلیه  کسب وکارهای تولیدی و خدماتی ۹)اساتید محترم دانشگاه ها۱۰)دانشجویان عزیز   نگاهی به تاریخچه ژیلت و بیکدر سال ۱۹۸۶، ژوزف ماریو، معاون بازاریابی شرکت ژیلت، نگران آینده این صنعت بود. ژیلت در آن زمان با فروش سالیانه ۲٫۴ میلیارد دلار در سطح جهان، بزرگترین تولیدکننده تیغ اصلاح در جهان بود. در بازار آمریکا نیز که یک بازار ۷۰۰ میلیون دلاری محسوب می‌شد، حدود ۶۲% از سهم بازار در اختیار ژیلت بود. رشد بازار تولید تیغ، در سالهای اخیر کند شده بود. در طول سه سال رشد فروش مجموعاً در حدود ۳ درصد بود در حالی که سود سالانه شرکت، تنها ۱% رشد کرده و به ۱۶۰ میلیون دلار رسیده بود. ژیلت مجبور بود هر روز، محصول جدیدی را تولید و به بازار معرفی کند، تنها با این هدف که موقعیت قبلی خود را در بازار حفظ نماید.عامل نگران‌کننده دیگر، مطرح شدن تیغ‌های یک‌بار مصرف بود که با قیمت بسیار پایین در بازار عرضه می‌شدند. ۱۲ سال پیش، زمانی که برای نخستین بار تیغ‌های یک‌بار مصرف مطرح شدند، هیچکس آنها را جدی نمی‌گرفت اما امروز، این تیغ‌ها نیمی از بازار آمریکا را به خود اختصاص داده بودند. البته در آن زمان ژیلت در تیغ‌های یک‌بار مصرف نیز سهم‌بازاری بیشتر از سایر رقبا داشت. اما واقعیت این بود که حاشیه سود تیغ‌های یک‌بار مصرف بسیار پایین بود.برای شرکتی که یک سوم فروش و دو سوم سود خود را از تیغ‌های کارتریجی (قابل تعویض بر روی یک دسته ثابت) به دست می‌آورد این وضعیت خبر ناخوشایندی بود.صادرات (که ۵۷% فروش و ۶۱% سود را به خود اختصاص می‌داد) نیز در شرایط مناسبی قرار نداشت. بازار تیغ در بیرون مرزها هم به بلوغ رسیده بود. تنها دلخوشی مدیران ژیلت، کاهش ارزش دلار در برابر سایر ارزها بود، شاید این تغییر بتواند در کوتاه‌مدت به کمک ژیلت بیاید.تکنولوژی تیغاز سال ۱۹۰۳ که کینگ‌ژیلت اولین سری تیغ‌های اصلاح ایمن (با احتمال پایین بریدن صورت) را معرفی کرد، طی چندین دهه، مردم به دیدن تبلیغات ژیلت عادت کرده بودند.شرکت سالیانه ۲۰ میلیون دلار خرج تحقیق و توسعه می‌کرد. ۲۰۰ نفر در بخش تحقیق و توسعه، با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز، در حوزه متالورژی و بیوشیمی، با دقت و حوصله بسیار، به مطالعه و تحقیق در مورد چگونی رشد موی صورت می‌پرداختند.هر روز، ۱۰۰۰۰ نفر با دقت تمام، نتایج اصلاح خود را بر روی فرم‌های مخصوصی که توسط ژیلت تهیه شده بود با دقت و جزییات زیاد ثبت می‌کردند. از این ۱۰۰۰۰ نفر، ۵۰۰ نفر در اتاقک‌های خاصی که با دوربین‌های ویدئویی کنترل می‌شد، اصلاح می‌کردند. گاهی موهای اصلاح شده، جمع می‌شد، وزن آنها اندازه‌گیری و ثبت می‌شد و برنامه‌های آماری پیچیده، به تحلیل این اطلاعات می‌پرداختند. تحقیقات بازاریابی تیغ ژیلتیکی از ابزارهایی که شرکت های بزرگ برای پیشبرد اهدافشان استفاده می کنند تحقیقات بازاریابی است. در زیر داستان تحقیقات بازاریابی شرکت ژیلت برای تیغ های اصلاح خانمها را میخوانیم که باعث شد این شرکت در این زمینه موفقیت های فراوانی را کسب کند.نوشته زیر از کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر است:ژیلت بعنوان بخشی از برنامه ۳۰۰ میلیون دلاری توسعه تیغ های اصلاح مخصوص بانوان ، تحقیقات بازاریابی و تست های بازار مختلفی را طراحی و اجرا کرده است. این تیغ مخصوص بانوان که ونوس نام دارد در حقیقت نسخه توسعه یافته تیغ های اصلاح قبلی مخصوص خانم ها بودند که تنها رنگ و نوع بسته بندی آنها متفاوت بودند.ژیلت بعد از تحقیقات بازاریابی گسترده متوجه شد که اصلاح خانم ها بطور متوسط ۳۰ دقیقه طول می کشد. ازین رو، ژیلت تیغ ونوس را به گونه ای طراحی کرد که دسته آن راحت تر و قابل کنترل باشد تا فرد بتواند به راحتی آن را برای مدت طولانی در دست بگیرد و استفاده کند.علاوه براین، دسته های تیغ ونوس بگونه ای طراحی شده اند که فرد بتواند آن را به پایه دوش حمام آویزان کند.این حجم از تحقیقات بازاریابی و خرج این میزان بودجه، جواب داده است، بگونه ای که با توجه به طراحی مناسب تیغ های ونوس، ژیلت توانست تنها ظرف مدت ۴ سال بعد از معرفی این تیغ در سال ۲۰۰۱ بیش از ۲ میلیارد دلار از این محصول را بفروشد و بیش از ۵۰% از بازار تیغ های اصلاح خانم ها را تصاحب نماید.استراتژی تولید و عرضه ی محصول جدید در ژیلتنوآوری در ژیلتآلفرد زاین رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل ژیلت می گوید : “محصولات جدید! این نمی تواند چیزی جز نام یک مسابقه باشد.” ژیلت از زمان تأسیس، 1901، تعهد بسیار زیادی بر نوآوری داشته و توانسته است دم تیغ برنده شرکت را کماکان تیز نگه دارد. شهرت ژیلت در این است که بر بازار ماشین و تیغ صورت تراشی سلطه ی مطلق دارد. ولی، همه ی واحدهای مستقل شرکت (باتری دوراسل) وسایل آرایش و حمام ژیلت (رایت گارد و سافت اند درای)، نوشت افزار (پارکر، روان نویس و مدادهای واترمن)، مسواک اورال و وسایل الکتریکی براون همگی دارای ویژگی های مشترک هستند: هر یک از این واحدها سودآور است، رشد بسیار سریعی دارد، در سراسر جهان در بازار مربوطه شماره ی یک است و خود را پای بند عرضه ی محصولات جدید به بازار نموده است. مدیر عامل شرکت پیش بینی می کند که 50% محصولات جدیدی که به بازار می آید پنج سال پیش وجود نداشته است ( یعنی دو برابر متوسط میزان نوآوری در محصولات مصرفی که این شرکت تولید می کند). یک تحلیلگر “وال استریت” می گوید : “ژیلت دستگاه تولید محصول جدید است.”  محصولات جدید در ژیلتمحصولات جدید به صورت تصادفی در ژیلت عرضه نمی شوند. موفقیت محصول جدید ریشه در فرهنگ کل شرکت دارد که نوآوری را مورد حمایت قرار می دهد. در حالیکه بسیار از شرکت ها می کوشند موفقیت محصولات کنونی خود را حفظ نمایند، ژیلت همواره نوآوری را تشویق می نماید و این نوآوری ها می توانند محصولات پیشین و آنها را که در بازار پایگاه محکمی دارند از عرصه ی حیات خارج کنند. یک مشاور صنعت می گوید : “آنها می دانند که اگر محصول جدیدی را به بازار عرضه نکنند، کس دیگری این کار را خواهد کرد.” شرکت ژیلت در صحنه ی خلاقیت و نوآوری، سر خوردگیها و بن بست ها را هم می پذیرد. شرکت خوب می داند که باید ده ها محصول جدید ارائه کرد تا یکی از آنها در بازار موفق شود. مدیر عامل شرکت ” قرار دادن چند دانه ی آبی رنگ در یک کیسه ی گرد دستشوئی، ظاهر محصولی را تغییر دادن و برچسب نوآوری بر آن زدن”  را نوعی توهین به خود می داند. ولی، شرکت افراد را تشویق می نماید تا ریسک های سنگین را بپذیرد و در صحنه ی فنآوری های پیشرفته دست به ابتکار عمل و خلاقیت بزنند و سرانجام به محصولاتی دست یابند که زندگی را بر مشتریان راحت تر نماید.تولید و عرضه ی یک قلم محصول جدید کاری بسیار پیچیده و پرهزینه است، ولی مهارت بی چون چرای شرکت در این زمینه باعث شده است که شرکت در خلاقیت و نوآوری به عنوان یک نمونه درآید.برای مثال، ژیلت 275 میلیون دلار هزینه کرد تا بتواند محصولی جدید به نام “سنسر” که تیغ صورت تراشی خانوادگی است طرح ریزی و تولید نماید و در زمان کنونی بیش از 29 نوع محصول و اختراع جدید در راه است. محصولاتی را که شرکت با نام ها و نشان های تجاری بیک و ولکینسون به بازار عرضه کرده، توانسته است درصد عمده ای از بازار تیغ یکبار مصرف را به خود تخصیص دهد. شرکت هایی مانند شیک، نورلکو و رمینگتون با ماشین های صورت تراشی برقی ژیلت (تولید واحد مستقل براون) سخت در رقابت هستند.در شرکت ژیلت، چنین به نظر می رسد که همه ی کارکنان به گونه ای خود را در گیر تولید و عرضه ی محصول جدید کرده اند. حتی کسانی که به صورت مستقیم درگیر طرح ریزی و عرضه ی محصول جدید نمی باشند، در صحنه ی ارائه ی خدمات در این زمینه احساس نوعی مسئولیت می نمایند. در هر روز کاری 200 نفر از کارکنان به صورت داوطلبانه وارد بخش های متعدد شرکت می شوند، در حالیکه صورتهای خود را اصلاح نکرده اند. هر یک از آنها به یک دسشتوئی کوچک می رود که دارای دستشویی و آینه است. افرادی در طرف دیگر دستشویی از یک پنجره ی کوچک به این کارکنان دستور می دهند و راهنمایی می کنند که از کدام تیغ، خمیر صورت و یا روغن پس از اصلاح استفاده نمایند. این افراد در مورد میزان تیزی تیغها، حرکت آرام بر روی پوست و کارکرد راحت با آنها قضاوت می نمایند. هنگامی که کار آنها پایان یافت نظر خود را به یک رایانه می دهند.شرکت در عرضه ی محصولات جدید به بازار نسبت به همگان پیشی گرفته است. شرکت این مطلب را درک می کند که در یک بازار مصرف بسیار پررقابت محصولی که بخواهد به بازار عرضه شود باید از نظر تولید در سطحی بالا قرار گیرد و از نظر بازاریابی از هیچ حمایتی فروگذار نشود. شرکت برای ارائه ی حمایت های لازم از محصولات جدید دستورالعملی را تعیین کرده است که واحد تحقیق و توسعه باید سرمایه گذاری زیادی بنماید، و هزینه ی تبلیغات به میزان زیادی تعیین شده است و شرکت این مجموعه را “محرک های رشد” می نامد و از دیدگاه شرکت افزایش این مجموعه باید با افزایش فروش هماهنگ باشد.قدرت محصولات جدید ژیلت به اندازه ای است که گاهی مشتریان درباره ی این محصولات جدید نکاتی طنز آمیز ابراز می نمایند. یکی از طنزپردازان معروف به نام “یو باری” گفته است : “روزی فراخواهد رسید که شرکت ژیلت اعلان می کند تیغی را تولید کرده است که می تواند از زمان پیشی بگیرد و موهایی که هنوز بر بدن نروییده است، بتراشد. باید از تلاش های رایانه متشکر باشیم.استراتژی بازاریابی برند ژیلت در شبکه‌های اجتماعی  ژیلت برندی مطرح در زمینه تیغ‌های اصلاح یک بار مصرف، محصولات مراقبت از پوست، ژل‌های اصلاح در دنیا است. تمام دارایی‌های ژیلت در سال 2007 به عنوان زیر مجموعه‌ای از شرکت P&G و تحت نام Global Gillette یا ژیلت جهانی با هم ترکیب شدند. امروزه برند ژیلت در سرتاسر دنیا دارای دفاتر کاری متعددی است و در این میان کسی نمی‌تواند تاثیر یک استراتژی درست را انکار کند.ژیلت نیز مانند تمام برندهای مطرح از استراتژی‌های مختلفی جهت بازاریابی و فروش بیشتر استفاده کرده است. استفاده از تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات روزنامه‌ای و مجله‌ای، و یا تبلیغات چندرسانه‌ای تنها بخشی از کارهای این برند است.ژیلت در شبکه‌های اجتماعیامروزه شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در بازاریابی دارند. این شبکه‌ها به صورت فزاینده‌ای توسط برندهای مطرح مورد استفاده قرار می گیرند و در این میان ژیلت نیز از این ابزارها جهت موفقیت هر چه بیشتر و رقابت در بازار کسب و کار استفاده می‌کند. اما آیا تا کنون توانسته است به نتیجه مطلوب و دلخواه دست یابد؟ در پاسخ به این پرسش کارشناسان گروه رسانه‌ای کاما به بررسی استراتژی این برند در شبکه‌های اجتماعی پرداخته‌اند تا نقاط قوت و ضعف در عملکرد این برند برای شما همراهان گرامی مشخص شود. استراتژی ژیلت در فیسبوکصفحه رسمی ژیلت در فیسبوک حدود 2.1 میلیون لایک دارد که در مقایسه با دیگر برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی عدد قابل توجهی به نظر می‌رسد. میانگین پست‌های منتشر شده در صفحه ژیلت در هفته 4 عدد است.محتوای پست‌ها بیشتر مطالب آموزشی از نحوه کارکرد با انواع تیغ و ژل‌ها است که در میان آنها به تبلیغات این برند نیز پرداخته می‌شود. با اینکه از یک برند مطرح چنین انتظار می‌رود، اما کیفیت تصاویر چندان مطلوب نیست و کپشن پست‌ها لحن تبلیغاتی دارد. میانگین لایک پست‌ها 250 عدد است که واقعا رقم مایوس کننده‌ای است و نشان از وجود فالوئرهای فیک یا عدم تعامل مخاطبان با صفحه دارد. ادمین‌های این صفحه به ندرت به کامنت‌ها پاسخ می‌دهند و نتیجه آن چیزی جز کاهش تعامل با مخاطبان نخواهد بود.استراتژی ژیلت در اینستاگرامصفحه رسمی ژیلت در اینستاگرام حدود 136 هزار فالوئر دارد. استراتژی محتوا در این صفحه دقیقا شبیه چیزی است که در فیسبوک مشاهده می‌شود و مجموعه‌ای از مطالب آموزشی در کنار محتوای تبلیغاتی درون مایه پست‌های این صفحه است. کیفیت تصاویر در این صفحه در حد مطلوب است و فیلم‌های تبلیغاتی با بهترین کیفیت تهیه شده‌اند.اما درباره صفحه اینستاگرام ژیلت نیز همان نقطه ضعف قبلی وجود دارد و آن تعداد میانگین لایک و کامنت پست‌ها است که چیزی حدود 300 لایک و 20 کامنت است. بی‌تردید با توجه به شاخص‌هایی که برای این اعداد می‌تواند در نظر گرفت باید بگوییم که نرخ تعامل در این صفحه نیز بسیار مایوس کننده است و نشان از وجود فالوئرهای فیک یا عدم جذابیت محتوا برای مخاطبان دارد. استراتژی ژیلت درتوییترحساب کاربری رسمی ژیلت در توییتر حدود 131 هزار فالوئر دارد و استراتژی محتوا در این شبکه اجتماعی درست مانند دو شبکه قبلی است. به بیان دیگر، همان محتوایی که در دو رسانه دیگر منتشر می‌شود در این رسانه نیز انتشار می‌یابد. البته در این میان، توئیت کاربران دیگر را نیز بازنشر می‌دهد که معمولا حاوی نظرات مثبت و پیشنهاد کاربران هستند.اما در توئیتر نیز عدم تطابق تعداد فالوئرها با تعداد لایک، کامنت و بازنشر وجود دارد و اختلاف آن بسیار فاحش است.  با وجود ویژگی‌های برجسته‌ای که محصولات ژیلت دارند، شکی نیست که این برند باید برای  بهبود کیفیت، پیشرفت و موفقیت بیشتر در شبکه‌های اجتماعی  به طور پیوسته تلاش کند.فهرست:ژیلت، یکی از برترین برندهای محصولات بهداشت شخصی در جهان است. این برند در حال حاضر تحت مالکیت شرکت پروکتر و گمبل (P&G) قرار دارد.داستان برند: ژیلت؛ بُرندگی واقعی در دنیای تجارتتاریخچه تأسیسکاربرروی بهبود در ژیلت Gillette Razor Companyتغییرنام در روند رو به رشدفروش محصولات ژیلتمدیریت درشرکت ژیلتجنگ جهانی اول و تولید انبوه تیغ اصلاحظهور مشکلاتورود به بازارهای جدیددسته‌بندی کلی محصولات ژیلت رقابت با بیکخریداران وارد می‌شوندخودتراش‌های مدرنعرضه محصولات جدید توسط ژیلتنوآوری‌های ژیلت در صنعت خودتراش‌توسعه‌ی محصول جدید در ژیلت وضعیت کنونی برند ژیلتدورکاری با مدل «ژیلت»شناسایی معیارهایی که برای موفقیت یک شرکت حیاتی هستندبررسی تاریخچه لوگوی Gilletteهمکاری بوگاتی و ژیلتتحقیقات بازاریابی تیغ ژیلتنوآوری در ژیلتمحصولات جدید در ژیلتاستراتژی بازاریابی برند ژیلت در شبکه‌های اجتماعیداستان برند ژیلت(دریک نگاه)تبلیغ ژیلت برای SuperBowl سال 2022نگاهی به آینده صنعت بسته بندی(ژیلت)معرفی برندهای مطرح جهان؛ ژیلتماتریس آنسوف در شرکت ژیلتژیلت از ماتریس آنسوف برای رشد موفق بین المللی استفاده می کندنفوذ در بازارافزایش سرمایه گذاری در بازاریابیمشارکت و سرمایه گذاری مشترکتوسعه بازارتحقیق و توسعهگسترش منطقه ایگسترش بین المللیبخش های جدید مشتریانآموزش مشتریتوسعه محصولتغییرات در محصولات موجودراه اندازی محصولات چدید/تحقیق وتوسعهمشارکت های استراتژیک/کیفیت محصولتنوع بخشیتحلیل بازاریابی ژیلت 5Cاستفاده از مدل 5C در ژیلتشرکت جدول زیر SWOT را به صورت خلاصه شده ارائه می کند:مشتریان/بخش های بازارهمکارانمحتوا/زمینه سیاسیاستراتژی های رشد عمومی و فشرده ژیلتعناصر تاثیرگذار براستراتژی های عمومی پورترچگونه ژیلت از استراتژی رهبری هزینه استفاده می کند؟مزایای رهبری هزینه برای ژیلتچگونه ژیلت از استراتژی تمرکز استفاده می کند؟چگونه ژیلت از استراتژی تمایز استفاده می کند؟استراتژی های رشد فشردههدف ژیلت استفاده از استراتژی های رشد فشردهنفوذ در بازار (استراتژی اولیه)چگونه ژیلت استراتژی نفوذ در بازار را اعمال می کند؟هدف استراتژیک ژیلت مرتبط با استراتژی نفوذ در بازاراتخاذنفوذدربازارتوسط ژیلتتوسعه محصول (استراتژی ثانویه)چگونه ژیلت استراتژی توسعه محصول را اعمال می کند؟رویکردهای اصلی ژیلت درتوسعه محصول سرمایه گذاری درتحقیق و توسعه درژیلتراهکارهای اعمال استراتژی رشد فشرده درژیلتاهمیت درک فرهنگ و هنجارها در ژیلتتنوع (استراتژی حمایتی)تنوع (استراتژی حمایتی)چگونه ژیلت از استراتژی تنوع استفاده می کند؟محدودیت ها و محدودیت های مدلرقبای شرکت ژیلتمحصول در آمیخته بازاریابی ژیلتقیمت در ترکیب بازاریابی ژیلتمکان درآمیخته بازاریابی ژیلتتبلیغات در آمیخته بازاریابی ژیلتاستفاده از سفیران برند در ژیلتلوگو وبسته بندی درژیلتسیاست های تبلیغاتی ژیلت آنالیزPESTELدر ژیلتکاربرد PESTELدرژیلتعوامل سیاسی تأثیرگذارعوامل اقتصادی موثرعوامل اجتماعی تاثیرگذارعوامل تکنولوژیکی که تاثیر می گذارندعوامل محیطی تاثیرگذارعوامل قانونی تاثیرگذارتحلیل زنجیره ارزش درشرکت  ژیلتبهبود جریان مواد، اطلاعات و امور مالیتدوین استراتژی های موثر ویژه شرکتچالش های مرتبط با تحلیل زنجیره ارزش ژیلتتحلیل زنجیره ارزش پورتر از ژیلتفعالیت های زنجیره ارزش اولیهبازاریابی و فروشپیشرفت تکنولوژیمزایای رقابتی از طریق تحلیل زنجیره ارزش ژیلتمزیت هزینه از طریق تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش ژیلتمحرک های هزینه تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش ژیلتمزیت تمایز شرکتتمایز از طریق فعالیت های زنجیره ارزش اولیهمثال تجزیه و تحلیل زنجیره ارزشژیلت می تواند از شیوه های زنجیره ارزش Dow AgroSciences بیاموزد.استراتژی اقیانوس آبی درشرکت ژیلتنقش اقیانوس آبی برای مشاغلاقیانوس آبی در مقابل اقیانوس سرخاستراتژی اقیانوس قرمز و آبی برای ژیلت به روش های زیر متفاوت استچهار چارچوب عملچهار اقدام استراتژیک برای توسعه منحنی های ارزش خریدار جدیدشش مسیری که ژیلت از آنها استفاده می کندسه طبقه غیر مشتریتحلیل سه طبقه غیر مشتریدنباله ایجاد یک نوآوری ارزش اقیانوس آبیدنباله خلق ارزش اقیانوس آبینقشه سودمند خریدارنقشه های ابزار مبتنی بر دو بعد هستند – چرخه تجربه خریدار (BEC) و اهرم های ابزار.اجزای بیانیه چشم اندازچگونه یک بیانیه چشم انداز ایجاد کنیمنحوه اجرای بیانیه چشم اندازبیانیه ماموریت ژیلت  نحوه تدوین بیانیه ماموریتنحوه اجرای بیانیه ماموریتاهداف ژیلتتجزیه و تحلیل VRIN/VRIO درشرکت  ژیلتعناصرو ویژگی های تجزیه و تحلیل VRIOارزشمندتصویر برند از نظر مسئولیت اجتماعیبی نظیرسازمانیکپارچگی و پیشرفت فناوریReferences      پرداخت و دریافت فایل برچسب ها: روند رو به رشدفروش محصولات ژیلت مدیریت درشرکت ژیلت استراتژی بازاریابی درشرکت ژیلت استفاده از شبکه های اجتماعی درشرکت ژیلت
  • تعمیرات و سرویس منوال سرویس منوال و (boardview) بردویو VEGAS TURIS MLK KBL R 17841 1 WX2RR
  • سرویس منوال و (boardview) بردویو VEGAS TURIS MLK KBL R 17841 1 WX2RR :شماتیک و boardview لپ تاپ در واقع توسط مهندیسن شرکت ها طراحی می شود که کار را برای تعمیرکاران آسان نمایند از این رو تعمیرکاران موبایل نیز برای بهبود کیفت کار خود و مسیر یابی دقیق روی نقشه نیازمند شماتیک موبایل می باشند .
  • روانشناسی و علوم تربیتی زوج درمانی و درمان اختلالات جنسی
  • زوج درماني هيجان مدار در پاسخ به فقدان مداخلات زوجي فعال و كارآمد توسط سوزان جانسون و لزلي گرينبرگ مطرح شد.اين فقدان بيشتر در حوزه انسانگرايي احساس مي شد، چراكه آن روزها مداخلات رفتاري عنصر غالب درماني به شمار مي رفت
  • معارف اسلامی و الهیات پاورپوینت سوره توحید
  • پاورپوینت سوره توحید؛ قسمتی از متن: سوره اخلاص یا توحید؛ ۴ آیه، ۱۵ کلمه و ۴۷ حرف دارد. این سوره جزو سوره‌های مُفصِّلات (دارای آیات کوتاه) است. سوره اخلاص و سه سوره کافرون، ناس و فلق را که همه با «قُل» شروع می‌شوند، چهار قل گویند. سوره اخلاص را جزو سوره‌های جمعی النزول دانسته‌اند، یعنی سوره‌هایی که
  • فلسفه و منطق تحقیق پیرامون فلسفه نظري تاريخ
  • دانلود تحقیق پیرامون فلسفه نظري تاريخ :نخستين نكته اي كه در فلسفه نظري به چشم مي خورد اين ادعاست كه تاريخ همچون موجود زنده متحركي است كه روحي دارد و جسمي و عزمي و آهنگي و حركتي و هدفي و قانوني و نظامي و محركي و مسير ي. اين هويت مستقل كه براه خود مي رود و انسانها را نيز يا تسليم خود مي كند و يا زير
  • جغرافیا شیپ فایل آبراهه های شهرستان سلسله واقع در استان لرستان
  • شیپ فایل آبراهه های شهرستان سلسله واقع در استان لرستان همراه با شیپ فایل محدوده شهرستان- این شیپ فایل ها در محیط نرم افزار GIS قابل ویرایش و قابل نمایش می باشد و در جدول توصیفی آن، طول آبراهه ها موجود است.
  • هنر و گرافیک جزوه اصول فلسفه رشته هنر
  • اصطلاح «فلسفه» از طر یق ترجمه هاي یونانی قرنهاي دوم و سوم هجري (هشتم و نهم ميلادی) به زبا ن عربی وارد شـد. جزوات آمادگی آزمون کارشناسی ارشد رشته هنر ویژه کنکور سال 95 - به همراه تست ها و پاسخ تشریحی

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *