مدیریت مدیریت بازار یابی بین المللی

تجارت بین المللی,علوم انسانی+ مدیریت بازار یابی بین المللی

دانلود مدیریت بازار یابی بین المللی:هر روز میلیاردها دلار کالا و خدمت بین کشورهای جهان مبادله می شود. امروزه ملتهای جهان از طریق شبکه چند ملیتی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به یکدیگر پیوند خورده اند. هر اندازه این ارتباطات مهمتر و پیچیده تر می شوند کشورها از یکسو ثروتمندتر و از سوی دیگر نسبت به مداخله ک دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت تعداد مشاهده: 79 مشاهده فرمت فایل دانلودی:.doc فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 50 حجم فایل:183 کیلوبایت

دریافت

مدیریت بازار یابی بین المللی+ دریافت پرسرعت

مقدمه :هر روز میلیاردها دلار کالا و خدمت بین کشورهای جهان مبادله می شود. امروزه ملتهای جهان از طریق شبکه چند ملیتی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به یکدیگر پیوند خورده اند. هر اندازه این ارتباطات مهمتر و پیچیده تر می شوند کشورها از یکسو ثروتمندتر و از سوی دیگر نسبت به مداخله کشورهای خارجی آسیب پذیرتر می گردند. این آسیب پذیری محیط مالیه و تجارت بین المللی را تبدیل به یک میدان سیاسی می کند.این فصل جنبه های مهم اقتصادی و مالی جهانی را در بر می گیرد. ابتدا اهمیت نظریه های تجارت بین المللی توضیح داده می شود و سپس رشد داد و ستد بین المللی مورد توجه قرار می گیرد‍ آنگاه محدودیتهای تجاری و همچنین سازمانهایی که امر تجارت را تسهیل می کنند‍، تبیین می گردد، سپس دلیل گروه بندی های منطقه ای بررسی می شود. علاوه بر سناخت این عوامل اقتصادی که بازاریابیس بین المللی را تحت ت ثأثیر قرار می دهد، بررسی محیط اقتصادی هر کشور خاص از قبیل شناخت متغیرهایی همچون جمعیت، درآمد و تولید ناخالص ملی یک کشور در تصمیم به ورود به یک بازار خارجی نقش بسزایی دارد.فهزست مطالب:مقدمه :تجارت بین المللی (INTERNATIONAL TRADE) نظریه های تجارت بین المللی :مزیت مطلق (ABSOLUTE ADVANTAGE) :مزیت نسبی (COMPARATIVE ADVANTAGE) :منحنی عمر محصول در بازاریابی بین المللی :رشد داد و ستد بین المللی :1ـ تعرفه گمرکی (Tariffs)2ـ سهمیه (Quotas)3ـ تحریم تجاری (Embargo)4ـ کنترل ارز (Exchange Control)5ـ محدودیتهای غیرتعرفه ای (Nontariff Barriers)سازمانهای تسهیلف کننده فعالیتهای تجاری1ـ سازمان تجارت جهانی (World Trade Organization)2ـ آنکتاد3ـ سازمان توسعه و همکاری اقتصادی گروه بندی بازارهای بین المللی منطق گروه بندی بازارها :رشد گروه بندی های رسمی بازارهای بین المللی :عوامل سیاسی :عوامل جغرافیایی :انواع گروههای بازار مناطق آزاد تجاری (Free Trade Area) :  اتحادیه گمرکی (Custom Union)بازار مشترک (Common Market) : اتحادیه اقتصادی (Economic Union) اتحادیه سیاسی (Political Union) اتحادیه اروپا (THE EUROPEAN UNION) :انجمن تجارت آزاد اروپا انجمن ملل جنوب شرقي آسيا ـ آسه آن :بازارهاي بزرگ جديد (The Big Emeging Markets) :سيستم مالي بين المللي :صندوق بين المللي پول :بانك جهاني :اندازه بازار :1ـ جمعيت :2ـ رشد جمعيت :3ـ توزيع جميعت :الف) توزيع درآمد :ب) درآمد سرانه :ج) توليد ناخالص ملي :ساير جنبه هاي اقتصادي :ثروتهاي فيزيكي PHYSICAL ENDOWMENT :الف) فراهم نمودن مواد اوليه براي توليد در منطقه.2ـ توپوگرافي Topography :3ـ آب و هوا :فعاليتهاي اقتصادي :ساختار زيربنايي (زيرساخت) (INFRASTRUCTURE) :درجه شهرنشيني (URBANIZATION) :تورم (INFLATION) :عوامل بيروني :1ـ تعداد بازارها3ـ بازخورد از بازار Market Feedback4ـ تجربه5ـ كنترل6ـ هزينه7ـ ميزان سود8ـ ميزان سرمايه گذاري9ـ نيازهاي اداري11ـ روبرو شدن با مشكلات بازار خارجي12ـ انعطاف پذيري13ـ ريسكصادرات :صادرات غير مستقيم (INDIRECT EXPORTING) :الف) دفاتر خريدب) شركتهاي تجاري (Trading Companies) 2ـ شركتهاي مديريت صادرات (Export management companies) محدوديتهاي شركتهاي مديريت صادرات عبارتند از:5ـ تاجر صادرات (Export Merchant) :صادرات مستقيم (DIRECT EXPORTING) :وظيفه مديريت صادرات :روشهاي صادرات مستقيم :الف ـ تأسيس شعبه فورش (Sales Subsidiary)ب ـ انتخاب نماينده (Representative)كنترل توزيع كنندگان :توزيع فيزيكي و مدارك صادراتي :توليد در كشور خارجي به عنوان استراتژي ورود به بازار خارجي :توليد قراردادي (Contract Manufacturing) :   دانلود برچسب ها: تجارت بین المللی نظریه های تجارت بین المللی مدیریت بین المللی مقاله بازاریابی بین المللی تحقیق بازاریابی بین المللی انواع گروه بازار سيستم مالي بين المللي بازار بازار بین المللی
  • تعمیرات و سرویس منوال سرویس منوال و (boardview) بردویو SJV50 TR 09228 1 4FMM01
  • سرویس منوال و (boardview) بردویو SJV50 TR 09228 1 4FMM01:شماتیک و boardview لپ تاپ در واقع توسط مهندیسن شرکت ها طراحی می شود که کار را برای تعمیرکاران آسان نمایند از این رو تعمیرکاران موبایل نیز برای بهبود کیفت کار خود و مسیر یابی دقیق روی نقشه نیازمند شماتیک موبایل می باشند .
  • مکانیک پاورپوینت سیستم های هیدرولیک و کاربرد آن در صنایع مختلف
  • پاورپوینت سیستم های هیدرولیک و کاربرد آن در صنایع مختلف– شامل 85 اسلاید در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش
  • مکانیک فایل سه بعدی بلبرینگ کف گرد 50142
  • دانلود فایل سه بعدی بلبرینگ کف گرد din 711
  • گوناگون قالب پاورپوينت آماده انرژی هسته ای
  • قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …
  • کامپیوتر و IT بررسی نقش مديريت روابط مشتريان الكترونيكي در بازاريابي اينترنتي
  • پایان نامه و پروژه رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات به همراه نتیجه گیری و منابع، چکیده: برای حفظ بقا در بازار جهانی توجه به نیازها و خواسته های مشتری عاملی کلیدی برای موفقیت در شرکت های بزرگ وکوچک می باشد. به دست آوردن یک مشتری جدید سودی معادل پنچ برابر بیشتر از ایجاد تمایل در مشتریان موجود برای یک ..
  • روانشناسی و علوم تربیتی پاورپوینت موانع و چالشهای ارائه خدمات توانبخشی و نوتوانی زندانیان و خانواده آنها
  • پاورپوینت رشته روانشناسی در قالب 17 اسلاید، بخشی از مقدمه: اگر بزهکاران را سال های طی تحمل کیفر در زندانها با بهترین امکانات بهداشتی، تغذیه ای و محیط زیست مطلوب نگهداری کنیم بدون آنکه بر شخصیت، روان و اندیشه آنان بتوانیم تاثیری بگذاریم و به منظور باز سازگاری اجتماعی آنان اقدام کنیم به صورتی که پس ..

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *