مدیریت مقاله تبلیغات و اثر آن در فروش

تعريف تبليغات,علوم انسانی+ مقاله تبلیغات و اثر آن در فروش

دانلود مقاله تبلیغات و اثر آن در فروش:يكي از ابزارهاي مهم ارتباطي در كسب و كار، تبليغات مي‌باشد. موفقيت يا عدم موفقيت بسياري از سازمانها و شركتها در گرو فعاليتهاي تبليغاتي آنهاست. لذا بدليل اهميت و نقش مهم اين امر، هرساله شاهد بالا رفتن بودجه تبليغاتي در سازمانها و شركتها مي‌باشيم. اما پرداختن به ام دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت تعداد مشاهده: 106 مشاهده فرمت فایل دانلودی:.doc فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 12 حجم فایل:76 کیلوبایت

دریافت

مقاله تبلیغات و اثر آن در فروش+ دریافت پرسرعت

مقدمه:يكي از ابزارهاي مهم ارتباطي در كسب و كار، تبليغات مي‌باشد. موفقيت يا عدم موفقيت بسياري از سازمانها و شركتها در گرو فعاليتهاي تبليغاتي آنهاست. لذا بدليل اهميت و نقش مهم اين امر، هرساله شاهد بالا رفتن بودجه تبليغاتي در سازمانها و شركتها مي‌باشيم. اما پرداختن به امورتبليغاتي براي بسياري از سازمانها تبديل به يك عادت شده است بطوريكه معمولاً بدون در نظر گرفتن نتايج حاصل از تبليغات سال گذشته، بودجه بيشتري براي تبليغات سال بعد خود تصويب نموده و هزينه مي‌نمايند. تصميم راجع به انتخاب رسانه و پيام نيز عموماً بدون بررسي‌هاي كافي اتخاذ مي‌شود. پر واضح است كه در چنين شرايطي تبليغ دهنده بدون اطمينان لازم از اثربخشي تبليغات خود، براي آن هزينه‌هاي بسياري صرف مي‌كند. از طرف ديگر مشاورين و شركتهاي تبليغاتي نيز كمتر در مقام پاسخگويي در مقابل عملكرد خود قرار مي‌گيرند چرا كه اصولاً از ابتدا براي تبليغ دهنده مشخص نبوده كه هدف از صرف هزينه براي تبليغ خود چه بوده است. معمولاً كوچكترين تغييرات، بعنوان مثال در فروش شركت يا ديدگاه مردم نسبت به يك نام تجاري كافي است كه تبليغ دهنده را از اثر بخشي تبليغ خود مطمئن سازد. در هر صورت هر تبليغ دهنده‌اي اقدام به تخصيص بودجه لازم و انتخاب پيام و رسانه براي تبليغ خود خواهد نمود اما سوال اينجاست كه كدام تبليغ و در چه رسانه‌اي و با چه بودجه‌اي شركتها و سازمانها را به اهداف خود نزديك‌تر مي‌سازد؟براي پاسخ به اين سوال مي‌بايست مقايسه‌اي از يك طرف بين شركتهاي تبليغاتي و از طرف ديگر ما بين رسانه‌هاي مختلف انجام پذيرد. اما براي هر مقايسه، شاخصهايي مورد نياز است و در حقيقت اين شاخصها هستند كه نشان دهنده عملكرد يك رسانه نسبت به رسانه‌اي ديگر و يا يك شركت تبليغاتي در مقايسه با شركت ديگر مي‌باشند. شاخصهاي مورد استفاده براي اين منظور در واقع همان نتايج مورد انتظار تبليغ دهنده مي‌باشند. بطور كلي مي‌توان گفت كه هر شركت تبليغاتي و يا رسانه‌اي كه تبليغ دهنده را به اهداف تبليغاتي خود نزديك‌تر سازد انتخاب مناسب‌تري تلقي خواهد شد. از اين جا مي‌توان به نقش و اهميت تعيين هدف در برنامه‌ريزي تبليغاتي يك شركت پي برد. چرا كه قبل از هر اقدامي تبليغ دهنده مي‌بايست مشخص نمايد كه دقيقاً هدفش از تبليغ چيست. تعيين دقيق اهداف به تبليغ دهنده كمك مي‌كند تا بتواند از اين اهداف بعنوان راهنمايي براي تعيين ميزان درستي اقدامات انجام گرفته استفاده نمايد.فهرست مطالب:چكيدهمقدمهتعريف تبليغاتپيدايش تبليغاتبررسي مفهوم اثر بخشياثر بخشي در تبليغاتموقعيت جغرافيايي و مكاني مخاطبين ويژگي‌ها و خصوصيات روحي و رواني مخاطبين مزاياي هدفگذاري تبليغاتمراجعپي‌نوشت‌ها   پرداخت و دریافت فایل برچسب ها: تعريف تبليغات پيدايش تبليغات بررسي مفهوم اثر بخشي اثر بخشي در تبليغات هدفگذاري تبليغات تبليغات تحقیق تبليغات مقاله تبليغات تبليغات اینترنتی بازاریابی بازاریابی اینترنتی
  • کشاورزی و زراعت قالب پاورپوينت بسیار زیبا گندم (( 62 اسلاید ))
  • قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار … 62 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش.
  • تعمیرات و سرویس منوال سرویس منوال و شماتیک MS V381 r4.1
  • سرویس منوال و شماتیک MS V381 r4.1:شماتیک و boardview لپ تاپ در واقع توسط مهندیسن شرکت ها طراحی می شود که کار را برای تعمیرکاران آسان نمایند از این رو تعمیرکاران موبایل نیز برای بهبود کیفت کار خود و مسیر یابی دقیق روی نقشه نیازمند شماتیک موبایل می باشند .
  • نساجی پاورپوینت پشم لیف شگفت انگیز طبیعت
  • پاورپوینت بررسی پشم لیف شگفت انگیز طبیعت به همراه تصاویر مربوط به درس رنگرزی نساجی در قالب 34 اسلاید، بخشی از متن: پشم از نخستین الیافی است كه بشر از آن، پارچه بافته است. پشم نوعی مو است كه بر بدن گوسفـند و حیوانات بسیار دیگری می روید. بر هر تار مو، پولك های فراوان و بسیار ریزی است كه فقط به ...
  • تعمیرات و سرویس منوال سرویس منوال و شماتیک Lenovo FLEX 14 Compal EL4C1 &amp amp EL451 C340 S540 14 LA H081P
  • سرویس منوال و شماتیک Lenovo FLEX 14 Compal EL4C1 &amp amp EL451 C340 S540 14 LA H081P:شماتیک و boardview لپ تاپ در واقع توسط مهندیسن شرکت ها طراحی می شود که کار را برای تعمیرکاران آسان نمایند از این رو تعمیرکاران موبایل نیز برای بهبود کیفت کار خود و مسیر یابی دقیق روی نقشه نیازمند شماتیک موبایل م
  • روانشناسی و علوم تربیتی رفتار درمانی
  • اینفوگرافیک رفتاردرمانی
  • کامپیوتر و IT تحقیق كتابخانه هاي تخصصي و فناوري اطلاعات
  • دانلود تحقیق كتابخانه هاي تخصصي و فناوري اطلاعات: اين مقاله به بحث درباره موضوعهاي مرتبط با كتابخانه‌هاي تخصصي، نظير آينده كتابخانه هاي تخصصي از جنبه تغييرات فناوري و حرفه اي ، تاريخچه فن آوري اطلاعات ، زمينه هاي استفاده از فن آوري نوين در كتابخانه ها ، فراهم آوري مواد اطلاعاتي ، سازماندهي و ذخيره ا

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *