کسب و کار و پول پاورپوینت استراتژی مشتری نوازی دربرندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان

مشتری نوازی ابزار كارآمد پیشتازان بازار,کتاب+ پاورپوینت استراتژی مشتری نوازی دربرندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مفاهم در حوزه کسب و کار، مدیریت تجربه مشتری است دسته بندی: کتاب » کسب و کار و پول تعداد مشاهده: 2 مشاهده فرمت فایل دانلودی:.zip فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 356 حجم فایل:4,954 کیلوبایت

دریافت

پاورپوینت استراتژی مشتری نوازی دربرندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان+ دریافت پرسرعت

استراتژی مشتری نوازی دربرندهای بزرگ جهانی با رویکرد مدیریت تجربه مشتریاندر این نوشتار با نگاه تحلیلی به بحث مشتری نوازی و مدیریت تجربه مشتریان پرداخته شده است و مدیریت تجربه مشتریان دز شرکت های :-گوگل،تویوتا،آمازون،تارگت،زاپوس،جانسون،ادوب،تومس،آسنا،ماتلی فول(Motly Fool)،لوکیشن لبز(Location Labs)،پاتاگونیا،هاب اسپات،Forccer21،Giat Food،وال مارت،اپل،کوکاکولا،BMW،واربی پارکر،هواپیمایی ساوث وست،شورون(Chevron).صنایع:هتل داری،بانک داری،فولاد،شرکت های ایرانیدر۳۵۶اسلاید تخصصی  مورد بحث و تحلیل قرارگرفته است.اگر جزء این چهار دسته از افراد هستید، این فایل برای شما بسیار مفید خواهد بود:– مدیران و صاحبان کسب و کارهای بزرگ– مدیران و صاحبان استارتاپ ها– مدیران و مشاوران بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش– کارشناسان حوزه بازاریابی و تبلیغات و برندفایل پاورپوینت استراتژی مشتری نوازی مناسب چه کسانی است؟۱)کسانی که به دنبال یادگیری یک مهارت کاری در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستند۲)مدیرانی که کسب و کار خود را تازه راه اندازی کرده اند۳)کارشناسان بازاریابی شرکتها و سازمانها۴)مدیران استارت آپی که در تلاش برای رشد سریع کسب و کار خود هستند۵) کارآفرینانی که به دنبال اجرای مفاهیم بازاریابی هستند6) اساتید محترم دانشگاه برای تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی بازاریابی  شرکت های جهانی۸)دانشجویان گرامی برای ارائه طرح درسی و تحلیل در مورد شرکت های موفق  و تمام وبمسترانی که به دنبال رشد سایت و کسب و کار خود هستندیکی از اصلی ترین و مهم ترین مفاهم در حوزه کسب و کار، مدیریت تجربه مشتری است که در این مقاله قصد داریم به تعریف آن، مولفه های مهم موثر در آن و تمام چیزهایی که باید برای شروع کسب و کار راجع به مدیریت تجربه مشتری بدانید، بپردازیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.مدیریت تجربه مشتری به زبان سادهتعاریف زیادی از مدیریت تجربه مشتری (CEM) وجود دارد که هر کدام این مفهوم را به طور منحصر به فردی ارائه می دهند.مدیریت تجربه مشتری به زبان ساده یعنی مجموعه ای از فرآیندهایی که یک شرکت برای پیگیری، نظارت و سازماندهی تمام تعاملات میان مشتری و سازمان انجام می دهد.به عبارت دیگر، سازمان ها با استفاده از فرآیندهای خاصی، تمام تعاملات مستقیم و غیر مستقیمی را که مشتریان با سازمان دارند در نظر می گیرند و با سازماندهی آن ها برای بهبود این تعاملات می کوشند.تجربه مشتری از زمانی که مشتری اولین آشنایی را با کسب و کار شما پیدا می کند شروع می شود و تا زمانی که تصمیم به خرید یا استفاده از محصولات شما می گیرد و از خدمات پس از فروش شما استفاده می کند ادامه دارد.البته این تعریف کلی مدیریت تجربه مشتری بود. باید دید که صاحبان کسب و کار از تجربه مشتری چه تعریفی ارائه می دهند؟تجربه مشتری به تمام تجربه ها یک مشتری در رابطه با یک کسب و کار و به ویژه در تمام طول مدت برقراری رابطه مشتری و کسب و کار گفته می شود.از طرفی صرف نظر از اهمیت ارتباط اجتماعی، معاملات و بازخوردهای خرید مشتری، به یاد ماندنی بودن این تجربه‌ها برای مشتری بسیار اهمیت دارند.تجربه مشتری همچنین می تواند به کیفیت بازخوردی که یک مشتری نسبت به یک تراکنش دارد، اشاره داشته باشد.دقت داشته باشید که تعریف «مدت زمان برقراری رابطه میان مشتری و کسب و کار» می تواند شامل تنها یک خرید یا یک رابطه 80 ساله میان مشتریان قدیمی و کسب و کار باشد.اکنون که تعریف کامل و دقیق تجربه مشتری و مدیریت تجربه مشتری را بررسی کردیم، بهتر است به دلیل اهمیت این مفهوم در کسب و کار بپردازیم.دلیل اهمیت مدیریت تجربه مشتریتجربه مشتری نسبت به یک برند، مربوط به تمام احساسات، نظرات و دیدگاه هایی است که مشتری نسبت به خدمات یا محصولات شما دارد که این احساسات و دیدگاه ها می توانند مثبت یا منفی باشند.با توجه به این تعریف می توانید دلیل اهمیت مدیریت تجربه مشتری را بفهمید. شما با به کارگیری استراتژی هایی که مربوط به مدیریت تجربه مشتری هستند، می توانید کاری کنید که تجربه ها و دیدگاه های مشتری مانند موم در دستان شما باشند و هر طور که بخواهید و به بهترین شیوه ممکن آن ها را شکل دهید.با انجام این کار نه تنها نظر مثبت مشتری را جلب می کنید و باعث می شوید از بین هزاران محصول و خدمات مشابه، برند شما را انتخاب کند، بلکه مشتری را با استراتژی های مدیریت تجربه وادار می کنید شما را به تعداد زیادی از دایره دوستان و اطرافیان خود معرفی کند.علاوه بر این، تعدادی مزایای دیگر وجود دارد که به کارگیری یک استراتژی مدیریت تجربه با خود به ارمغان می آورد و مهم ترین آن ها را در ادامه توضیح داده ایم.هزینه پایین نگهداری مشتریحتما می توانید حدس بزنید که هزینه نگهداری مشتریان همیشگی نسبت به جذب مشتریان جدید و به دست آوردن آن ها بسیار کمتر است.تحقیقات نشان می دهند 5 درصد افزایش بودجه در نگهداری و حفظ مشتری، می تواند 25 درصد سود بیشتر برای کسب و کار به همراه داشته باشد.اهمیت بالای بازخورد مشتریبا مدیریت تجربه مشتری می توانید تعداد زیادی از بازخوردهای مشتریان را نسبت به خدمات و محصولات خود به دست آورید که باعث می شوند پیشرفت زیادی در کار خود داشته باشید.این بازخوردها شامل نظرات کاربران در وب سایت، نظرسنجی های مختلف، مکالمات مستقیم با مشتریان و انواع دیگر دریافت بازخوردهای مشتریان هستند که شما می توانید از آن ها برای توسعه و بهبود خدمات و محصولات خود استفاده کنید.تاثیر مثبت بر کارکنانشاید برایتان جالب باشد که شرایط بهتر کارکنان و دید بهتر آن ها نسبت به برند و کسب و کار، تاثیر مثبتی روی تجربه مشتریان دارد.مطالعات نشان داده اند که رابطه قوی و مستقیمی میان تجربه مشتریان و تجربه کارکنان وجود دارد و با داشتن یک استراتژی مدیریت تجربه مشتری می توانید تاثیر بسزایی روی تجربه کارکنان و در نتیجه تجربه مشتریان داشته باشید.بررسی تمایلات مشتریانیکی از بهترین راهکارهای دستیابی به اطلاعات مهم درباره رقبای خود در صنعت مورد نظر، سنجش و بررسی تمایلات مشتریان خود است.مشتریان همیشه هنگام تصمیم گیری و ارائه بازخورد، برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه می کنند که شما می توانید با بررسی آن ها به اطلاعات مهمی از فعالیت ها و استراتژی های رقیب دست پیدا کنید.در دست داشتن این اطلاعات به شرکت کمک می کند استراتژی های خود را بر اساس نقاط ضعف و قوت رقبای خود تنظیم کرده و اشتباهات آن ها را تکرار نکنید.اطمینان دادن به مشتریاناطمینان دادن به مشتریان از این نظر که چرا شما از دیگر رقیبان متمایز هستید و خدمات و محصولات منحصر به فردی را ارائه می دهید، به شما کمک می کند از ادامه تعامل آن ها با خود مطمئن شوید.نیازسنجی آسان مشتریانزمانی که شما یک استراتژی مدیریت تجربه مشتری داشته باشید، در طول مدت زمان رابطه خود با مشتری نیازهای او را می شناسید و مورد بررسی قرار می دهید. بنابراین هنگام ارائه محصولات و خدمات جدید یا ایجاد تغییر در محصولات قبلی، با چالش های همیشگی روبرو نخواهید شد.از مزایای دیگر مدیریت تجربه مشتری می توان به افزایش وفاداری مشتری و ایجاد معرف با تعاملات ارزشمند و به یاد ماندنی با مشتری اشاره کرد.استراتژی مدیریت تجربه مشتریاستراتژی تجربه مشتری یعنی توانایی تصمیم گیری درست و انتخاب طرح های کاربری که تمام تعاملات مشتری را در بر می گیرد.با داشتن یک استراتژی مناسب، می توانید تجربه مشتری را به راحتی مدیریت کنید که البته دستیابی به این استراتژی چندان کار راحتی نیست و در آغاز کار باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:شخصی سازی: با داشتن اطلاعات کافی، می توانید استراتژی تجربه مشتری خود را شخصی سازی کنید و آن را بر اساس هر کدام از نیازهای فردی مشتری بسازید. با این روش مشتریان شما می فهمند که برای آن ها ارزش قائل هستید و استراتژی مطابق با نیازهای آن ها به کار گرفته اید.خدمات رسانی آسان: در این مرحله باید از خود بپرسید آیا مشتریان پاسخ های مورد نظر خود را به سادگی دریافت می کنند؟ اگر پاسخ منفی بود، باید تمام کانال های ارتباطی را بررسی کنید.انعطاف پذیری کانال های ارتباطی: کانال های ارتباطی شما باید به طوری عمل کنند که بتوانید به کمک آن ها، تمام لحظات کلیدی مشتری را جمع بندی کرده و نتایج به دست آمده را بررسی کنید.4 تکنیک بی نظیر برای ساخت و مدیریت تجربه مشتریدر قسمت های قبل انواع مزایای مهم بهره گیری از یک استراتژی مناسب را برای مدیریت تجربه مشتری بررسی کردیم که اکثر افراد دلایل کافی را برای استفاده از این استراتژی در کسب و کار خود با فهمیدن این مزایا متوجه می شوند.اکنون در این بخش قصد داریم نحوه ساختن یک تجربه مشتری خوب و پر بازده را بررسی کنیم.به طور کلی شرکت ها برای دستیابی به یک مدیریت تجربه مشتری مناسب، نیاز به داشتن یک دید 360 درجه از مشتریان، به همراه داده های به روز از نیازها و سلایق آن ها دارند.تعدادی راهکار حیاتی برای ساختن یک استراتژی تجربه مشتری خوب وجود دارد که در ادامه به طور جداگانه به آن ها می پردازیم.مشتری خود را درک کنیداولین مرحله در ساختن یک استراتژی برای مدیریت تجربه مشتری، درک نیازها و رفتارهای مشتری است. تیم های تجربه مشتری در این مرحله باید شناخت بیشتری نسبت به مشتری پیدا کنند تا بفهمند برای هدف قرار دادن دقیق نیازهای آن ها چگونه باید بازاریابی کنند.شما در این مرحله می توانید از دسته بندی مشتریان بر اساس مولفه هایی مانند سن، علایق و کارهای مورد علاقه آن ها استفاده کنیدیک چشم انداز از مشتریان خود رسم کنیددر این مرحله نوبت به ایجاد یک چشم انداز بزرگ از مشتریان می رسد. انجام این کار به شما کمک می کند نقطه نظرات مشتریان خود را شناسایی کرده و پیش بینی کنید مشتریان چگونه با محصول یا خدمات شما ارتباط برقرار می کنند. استفاده از این چشم اندازها اغلب به صاحبان کسب و کار کمک می کند توانایی خود را در حفظ مشتری در بلند مدت افزایش دهند.یک رابطه احساسی ایجاد کنیدایجاد یک رابطه احساسی میان خود و مشتری کمک زیادی به توسعه مدیریت تجربه مشتری خواهد کرد. این امر شامل شخصیت سازی برای برند است که احساسات مشتری و روابط شما را با او برانگیخته می کند و باعث ایجاد یک رابطه میان قوی میان مشتری و شرکت می شود.بازخورد مشتری را دریافت کنیدچهارمین راهکار دستیابی به یک مدیریت تجربه مشتری مناسب، دریافت بازخورد مشتری است. در نظر گرفتن میزان رضایت مشتری از محصول در کاربرد واقعی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که همین بازخوردها هستند که جهت پیشرفت های بعدی شما را رقم می زنند.بازخوردهای مشتری می توانند به شرکت کمک کنند دیدگاه ها و احساسات مشتری را نسبت به خود پیگیری کرده و میزان موفقیت آمیز بودن استراتژی مدیریت تجربه مشتری را اندازه گیری کنند.ضمن اینکه، مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM نیز می تواند به شما برای انجام موارد فوق، و دریافت اطلاعات بیشتر از مشتری کمک کند. مهم ترین چالش های مدیریت تجربه مشتریتا این قسمت با مزایا و مهم ترین مراحل ساختن یک استراتژی مدیریت تجربه مشتری آشنا شدیم. حال ممکن است این سوال برای افراد پیش بیاید که آیا انجام این کار مهم با چالش هایی نیز روبرو است یا هیچ مشکلی در پرداختن به آن وجود ندارد؟در جواب باید گفت به طور کلی 7 چالش اصلی در ساخت یک استراتژی مناسب برای مدیریت تجربه مشتری وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.چالش نداشتن اطلاعات کافی از مشتری برای مدیریت تجربه مشترییک شرکت بدون داشتن مقادیر بالایی از مجموعه داده های مشتریان، نمی تواند به صورت دقیق و درست تجربه مشتریان را بررسی و اندازه گیری کند و در نتیجه مشکلات موجود را در تجربه مشتری که چیزی راجع به آن ها نمی داند، نمی تواند حل کند.بنابراین همواره سعی کنید از تمام راه های مناسب به مشتریان خود نزدیک شوید و داده ها و اطلاعات کافی را برای یک مدیریت تجربه مناسب به دست آورید.چالش نبود حمایت کانال همه کاره برای مدیریت تجربه مشتریزمانی که برندها نمی توانند مشتریان را از طریق کانال هایی که با آن ها در تعامل هستند ببینند یا نظرات آن ها بشنوند (این کانال ها ممکن است ایمیل، رسانه اجتماعی، چت از طریق وب یا اپلیکیشن های موبایل باشند)، مشتریان نمی توانند نیازها و خواسته های خود را به گوش شرکت برسانند.در نتیجه احتمال بیشتری وجود دارد که مشتریانی که احساس شنیده شدن و دیده شدن ندارند، به سوی رقیبان جذب شوند.نادیده گرفتن داده های کیفیبرندها باید نظرات افراد را نظرسنجی های نوشتاری مختلف دریافت کرده و تحلیل و بررسی کنند و انجام این کار می تواند منجر به ایجاد درک بسیار عمیق تری از مشکلات تجربه مشتری شود، نسبت به آمارگیری هایی که فقط آمار و ارقام در آن ها وجود دارد.داده های کیفی همچنین می توانند باعث افزایش میزان رشد ایده های جدید برای توسعه تجربه ها کلی شوند.ارتباطات داخلی ضعیفکسب و کارها باید وظایف خود را با تجزیه و تحلیل سفر مشتری و جمع آوری مقادیر بالایی از داده های مشتری برای ساخت یک تجربه بهتر انجام دهد.انجام هیچ کدام از این کارها نتیجه بخش نخواهند بود، مگر این که مدیران تیم های تجربه مشتری این اطلاعات را به یک روش قابل درک برای سهامداران در فروش، بازاریابی، حمایت مشتری و مدیران برتر توزیع کنند.تجربه برند ثابت در کانال هادر حالی که ممکن است مشتریان برای پذیرش سطوح خدماتی مختلف از کانال های ارتباطی متفاوت مشتاق باشند، اما انتظار دارند ارزش پیشنهادی برند شما همواره ثابت باقی بماند، اما تعداد انبوه این کانال ها، تضمین چنان پایداری را در تمام کانال ها غیر ممکن می کند.یکپارچه سازی کانال و تجربه برندیک تجربه کانال یکپارچه طرفداران بسیار زیادی دارد، اما دستیابی به آن کار آسانی نیست. فناوری، فرآیندهای قانونی و سیستم های مختلف سازمانی همگی مانعی برای دستیابی به این یکپارچگی به حساب می آیند.تبدیل داده ها به یک چشم انداز از مشتریداشتن تنها یک چشم انداز از مشتریان در طول تمام تعاملات، کانال ها، محصولات و زمان، به ایجاد ارتباطات مشتری متحد و مرتبط کمک خواهد کرد. بخش های مختلف دپارتمان ها، داده های از هم گسسته و فرآیندهای ناپایدار همگی باعث می شوند این چالش غیر قابل باورتر به نظر برسد.نقشه سفر مشتریمفهوم سفر مشتری یکی از مهم ترین مفاهیم موجود در مدیریت تجربه مشتری است که درک و بلد بودن آن کمک زیادی به ساخت یک استراتژی بهتر برای مدیریت تجربه مشتری خواهد کرد.به طور کلی نقشه سفر مشتری شامل چهار بخش زیر است:تحقیقات: این بخش اولین نقطه تماس بوده و همان جایی است که مشتری، شرکت را پیدا می کند که این اتفاق معمولا در وب، از طریق تبلیغات یا توسط شخص ثالث مانند مشاوران، همکاران یا رسانه های اجتماعی رخ می دهد.مقایسه: این قسمت همان جایی است که مشتریان به رقبای برند پی می برند و راجع به نظرات و دیدگاه های کاربران، عملکردها، قابلیت ها، هزینه ها و دیگر ویژگی های تمام محصولات رقابتی تحقیق می کنند.خرید: این قسمت از سفر برای کسب و کار یک برد بزرگ محسوب می شود، اما اینجا آخر کار نیست و می توان گفت تنها شروع ماجرای حفظ و نگهداری وفاداری مشتری توسط شرکت است.حمایت: خدمات و تیم های حمایت مشتری دقیقا زمانی وارد بازی می شوند که وفاداری و خریدهای بعدی مشتری آغاز می شوند. اگر این تیم ها به درستی کار خود را انجام ندهند، می توانند در تجربه ها مشتری اختلال ایجاد کنند و آن ها را به سمت رقیبان بفرستند.اگر می خواهید یک نقشه سفر مشتری بسازید و نمی دانید چه مواردی را باید در نظر بگیرید، در قسمت پایین تعدادی از مهم ترین مولفه های موجود را در این حوزه بررسی کرده ایم.مشخص کردن اهداف: بدون در نظر داشتن اهداف خود از انجام این کار، نمی توانید آن را به درستی انجام دهید. در این مورد سعی کنید شخصیت مشتریان خود را به خوبی بشناسید.انجام صحیح تحقیقات: تحقیقات به دو نوع کشف شخصی و تحقیقات تحلیلی تقسیم می شوند که باید هر دو مورد را در به درستی انجام دهید.شناسایی تمام لحظات کلیدی اصلی: در این مرحله باید تمام لحظات کلیدی را بشناسید و سپس آن ها را به یکدیگر متصل کنید.جمع بندی مدیریت تجربه مشتریمدیریت تجربه مشتری عبارت است از مجموعه ای از فرآیندها و استراتژی هایی که کسب و کار به کمک آن ها تمام دیدگاه ها، احساسات و بازخوردهای مشتری را نسبت به خود پیگیری و بررسی می کند.صرف نظر از این که کسب و کار خود را به تازگی شروع کرده باشید یا خیر، به کار گیری مدیریت تجربه مشتری در آن از اهمیت بالایی برخوردار است و شما باید توانایی خلق یک تجربه بی نقص را برای مشتریان خود داشته باشید. فهرست :-ويژگيهاي عمده شرکتهاي مشتري نواز- مشتري نوازي ـ مشتري محوري(Customer intimacy)الگوي کار شرکتهاي مشتري نوازتغییروهماهنگی اصول گذشته با دنیای تازه وکارکنان فرهیخته درشرکت های مشتری نوازمديريت نيروي انسانيامکانات خالي و مجازي )HDS(Hollow Delivery system)افزايش روابط ژرف و پايداربهره گيري از امتياز رهبري و پيشتازيراه حل پيشتاز ماندن شرکت هاي مشتري نواز شرکتهاي پيشتاز بايستي همواره دو گام از مشتريان پيشترباشند مدیریت تجربه مشتری به زبان سادهتفاوت تجربه مشتری با خدمات مشتریان و تجربه برنددلیل اهمیت مدیریت تجربه مشتریمزایای بکارگیری استراتژی مدیریت تجربه مشتریاناستراتژی مدیریت تجربه مشتری4 تکنیک بی نظیر برای ساخت و مدیریت تجربه مشتریمهم ترین چالش های مدیریت تجربه مشترینقشه سفر مشتریاصطلاحات کلیدی در تجربه مشتریاهمیت بهبود تجربه مشتریهدف از بهبود تجربه مشتریارزیابی بهبود تجربه مشتریارزیابی بهبود تجربه مشتری با معیارهای پشتیبانی مشتریانشاخص رضایت مشتریشاخص تلاش مشتریمعرفی 3بخش ارزیابی و توسعه تجربه مشتریمدیریت تجربه مشتری چیست؟اندازه گیری تجربه مشتریلزوم نیاز به مدیریت تجربه مشتریمزایای مدیریت تجربه مشتریایجاد حس وفاداری در مشتریانطراحی تجربه مشتریروش صحیح ایجاد نقشه راه مشتریبهبود تجربه مشتری در صنعت بانکداریبهبود تجربه مشتریان با توجه به نقشه سفر مشتریبهبود تجربه مشتری در صنعت هتلداریترسیم نقشه سفر مشترینقش کارشناسان پشتیبانی در بهبود تجربه مشتریبهبود تجربه مشتری در ایرانتجربه مشتری در صنعت فولادچرا تجربه مشتری برای کسب و کار شما اهمیت دارد؟استفاده از هوش مصنوعی در بهبود تجربه مشتری  چرا CEM مهم است؟مزایای پیاده‌سازی CEMمقایسه مدیریت ارتباط با مشتریان و مدیریت تجربه مشتریانتاثیر رضایت مشتری بر کسب و کارفرایند ایجاد رضایت در مشتریراهکارهایی که در ایجاد و حفظ رضایت مشتری تاثیر زیادی دارد:وفاداری در چرخه‌ عمر مشتریسئوالاتی که درچرخه عمر مشتری پرسیده می شود.مقایسه چرخه عمر مشتری، سفر مشتری و قیف فروشاستراتژی بازاریابی چرخه عمر مشترینقش محتوا درچرخه عمر مشتری۱- استراتژی‌های چرخه عمر مشتری در مرحله آگاهی و دسترسی۲- استراتژی‌های مرحله مشارکت و تعامل۳- استراتژی‌های چرخه عمر مشتری در مرحله تبدیل۴- استراتژی‌های مرحله حفظ در چرخه عمر مشتری ۵- استراتژی‌های مرحله وفاداریبرداشت ذهنی مشتری از فایدهدلایل انتخاب برندتوسط مشتریان قضاوت مشتریان درمورد کالاها و خریدهااستراتژی های مشتری مداری شرکت های خارجی شرکت GIANT FOOD شرکت اچ پی شرکتVodafone  شرکت تویوتا موتورشرکت دایرک تی وی شرکتFIRST AMERICAN  ۱۸۰۰flowersشرکت Lexmarkشرکت فرآیند مدیریت ارتباط با مشتریان از منظر دان پیرزتفاوت CEM و CRMمزایای مدیریت تجربه مشتریانمفهوم مدیریت تجربه مشتری )CEM) در مدل تعالی سازمانی EFQM)نتایج اجرای CEMتجربه خرید از فروشگاه والمارت با واقعیت مجازیتجربه خرید از فروشگاه والمارت با واقعیت مجازیچه استراتژی‌هایی در حوزه تجربه مشتری وجود دارد؟شرکت‌های ایرانی تا چه اندازه در حوزه تجربه مشتری سرمایه گذاری کرده‌اند؟چالش مهاجرت مشتریان درکسب وکارهای ایرانی چابک شدن کسب و کارهای ایرانی ،راهکاری موثر برتجربه مشتریانداستان تجربه مشتری و مثالی از کسب وکارهای اینترنتی درایرانپیشنهادبه برندهای ایرانی برای سرمایه گذاری دربخش تجربه مشتریرازهای برندینگ بی ام و از نگاه دکترپرویزدرگی  مدرس و نویسنده ارشد بازاریابی و برندینگ  BMWرازهای برندینگ BMWهمکاری بی ام و و فالون ورلدوایدمشتری نوازی ابزار كارآمد پیشتازان بازارراهكار اصلی شركت‌های مشتری‌نوازیك مشتری با دوام برای پیشتازان بازار سرمایه استتوانایی‌های نهفته ی مشتریانWells Fargoپیامد تجاری سرمایه‌گذاری‌ در فناوری CRM، بسیار قابل توجه استصنایع بانکداری یکی از مهم‌ترین صنایعی است که از CRM استفاده می‌کنندActivisionXtreme LashesAmazonAppleGeneral ElectricGoldman SachsGoogleIBMIntermountain HealthcareJP Morgan ChaseKaiser PermanenteMicrosoftMayo ClinicNestleProcter & GambleProgressive InsuranceTargetSchlumbergerنرم افزار CRM شرکت تسکواسرار معتبرترین برندهای جهان: مشتری نوازی به سبک جهانیارتباط عاطفی بامشتریانآمازون: یک برند موقر با رویکرد ارتباطات شخصیکوکاکولا: شادی بفروشیدفداکس : تا پای جان سر عهد خود می‌ایستیماپل : برندی با چاشنی سرگرمی و پرستیژتارگت: طراحی بی‌نقص یک تجربهچرا خدمات مشتری زاپوس عالی است؟فرهنگ برند زاپوساهمیت تجربه مشتری برای شرکت زاپوسارزش های بنیادی شرکت زاپوسنحوه افزایش حقوق و مزایای کارکنان در شرکت زاپوستاثیر ارزش ها در ایجاد موفقیت زاپوسزاپوسی ها به جای دلار، زلار جایزه می گیرند!۱۰ نمونه از شرکت‌هایی که فرهنگ سازمانی فوق‌العاده‌ای دارندزاپوس (Zappos)واربی پارکر (Warby Parker)۳. هواپیمایی ساوث‌وست (Southwest Airlines)توییتر (Twitter)ایده‌هایی جذاب برای رسیدن به عملکرد بالابهبود شایستگی فرهنگی از طریق پویایی جهانی و یادگیری زبانپنج درس از تونی شی، پیشگام همیشگی خدمات مشتریخدمات استخدامی است، آموزشی نیستخدمات می‌تواند یک ابزار بازاریابی قدرتمند باشدخدمات یعنی نوآوری مداومتوجه به کارکنان یا مشتریان؟ مساله این است!محصول خود را تقلیدناپذیر کنیدچگونه ارزش‌هایی مشترک را برای یک گروه کوچک پایه‌گذاری کنیم؟ایده‌هایی برای فروش آنلاین؛ چگونه زاپوس به بیش از یک کفش‌فروشی ساده بدل شد؟زاپوس یک باشگاه مشتریان قدرتمند را شکل داده استنقش طراحی سایت در افزایش فروش آنلاین کفشهنر مدیر خوب، عیب رئیس بداستفاده از چارچوب‌های ده‌گانه نوآوری۱۰ نمونه از شرکت‌های دارای فرهنگ غنی و فوق العادهشورون (Chevron)عوامل موفقیت فروشگاه اینترنتی بزرگ Zappos چه بوده است؟۵ معیار کلیدی برای عرضه یک حداقل محصول پذیرفتنیبهترین و بدترین نمونه‌های فرهنگ استارتاپیراه‌حل‌هایی سیستماتیک برای نگهداشت استعدادهای برترتوصیه‌هایی برای مدیران حامی کارکنان5 دلیل غیر قابل انکار که ثابت می کند برندها، بازتابی از فرهنگ شرکت هستندکیک متکال کوپرس، معاون رئیس و مدیر ارشد بازاریابی در شرکت «جانسون کنترل» می‌گوید: اگر می‌خواهید سطح خدمات به مشتریان را بهبود ببخشید با کارمندانتان بهتر برخورد کنید.۸ تکنیک ساده و کلیدی حفظ مشتری کمپانی های معروفپنج گام برای ایجاد تجربه بی‌نظیر برای مشتریانچگونه یک کارآفرین با سرمایه گذاری روی کارمندان خود، به پیروزی می‌رسد؟سرمایه گذاری روی استعداد یابی و کارآموزی کارمندانگوگل نمونه بارز سرمایه گذاری روی استعداد یابی و کارآموزی کارمندانشرکت آسنا(Asana)نمونه بارز توجه به سلامت و آسایش کارمندانشرکت لوکیشن لبز(Location Labs)نمونه بارز سرمایه گذاری روی سلامت روان و آرامش کارمندانایجاد قدرت نوآوری، رهبری و ایده‌پردازی در منابع انسانی۵ استراتژی برای بهبود تجربه‌ی مشتری در سال ۲۰۱۹تجربه مشتری در سازمان های بزرگشرکت های بزرگ جهانی که در تجربه مشتری خارق العاده زبانزد جهان هستندالزامات دستیابی به مقیاس حقیقی تجربه مشتری در یک ‌سازمانتجربه مشتری درآمازونبرندسازی با چاشنی بحران هویت۱۴ استراتژی های حفظ مشتری برترایده‌هایی جذاب برای رسیدن به عملکرد بالابهبود رفاه مالی از طریق مشاوره‌ تخصصیمدیران و شرکت‌های موفق در مصاحبه‌های کاری چه می‌پرسند؟همه کارمندان را عضو واحد Follow-Up مراجعین و بیماران تلقی کنید.اگر کاری را بلد نیستید، به مشتریان بگویید.با برقراری تماس به صورت منظم با مشتریان ارتباط داشته باشید.توانایی جفظ روابط با مشتری و افزایش سود با کالاهای مرجوعی در زاپوسجنبه‌های اصلی مدل خدمات مشتری زاپوسآمازون و زاپوس مصداق بازر مشتری محوریمشتری به‌عنوان هسته اصلی و نقطه محوری کسب و کارکاربرد دانش مشتری یا Customer Knowledge هم شناخته می‌شود یک گنجینه با ارزش برای بهبود تجربه مشتریانچالش‌های تبدیل شدن به یک سازمان مشتری محور۴ تجربه موفق برای تبدیل شدن به یک شرکت مشتری محورخدمات می‌تواند یک ابزار بازاریابی قدرتمند باشدهفت مولفه در استراتژی برندسازیانسجام در استراتژی برندسازیاحساسات در استراتژی برندسازیانعطاف پذیری در استراتژی برندسازیبرند اولد اسپایس و انعطاف پذریوفاداری در استراتژی برندسازیآگاهی از وضعیت رقبا در استراتژی برندسازی   پرداخت و دریافت فایل برچسب ها: مشتری نوازی ابزار كارآمد پیشتازان بازار مزایای مدیریت تجربه مشتریان دلایل انتخاب برندتوسط مشتریان استراتژی بازاریابی چرخه عمر مشتری تاثیر رضایت مشتری بر کسب و کار
  • جغرافیا شیپ فایل نقطه ای روستاهای شهرستان هندیجان واقع در استان خوزستان
  • شیپ فایل نقطه ای روستاهای شهرستان هندیجان واقع در استان خوزستان همراه با شیپ فایل محدوده شهرستان- این شیپ فایل ها در محیط نرم افزار GIS قابل ویرایش و قابل نمایش می باشد و در جدول توصیفی آن، نام روستاها موجود است.
  • جغرافیا شیپ فایل آبراهه های شهرستان ارومیه واقع در استان آذربایجان غربی
  • شیپ فایل آبراهه های شهرستان ارومیه واقع در استان آذربایجان غربی همراه با شیپ فایل محدوده شهرستان- این شیپ فایل ها در محیط نرم افزار GIS قابل ویرایش و قابل نمایش می باشد و در جدول توصیفی آن، طول آبراهه ها موجود است.
  • گوناگون قالب پاورپوینت سمینار دانشگاه آزاد،
  • قالب پاورپوینت سمینار دانشگاه آزاد، در قالب pptx و 62 اسلايد، قابل ويرايش. قالب هاي پاورپوينت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پايان نامه،پروپوزال ، سمينار و...
  • عمران تحقیق درباره معرفی مهندسی عمران
  • دانلود تحقیق درمورد معرفی مهندسی عمران :مجموعه مهندسی عمران یا رشته عمران یكی از رشته¬های پر اهمیت و جذاب در مجموعه رشته¬های آزمون سراسری است كه داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی می¬تواند آن را انتخاب كند. پیشرفت سریع جوامع و نیازهای روز افزون آنها به انجام طرحهای مختلف عمرانی از یك طرف و رشد
  • دین و مذهب بررسی عوامل تنهایی ولی خدا
  • بررسی عوامل تنهایی ولی خدا و راه های جدا نماندن از ولی خدا
  • مکانیک فایل سه بعدی پیچ سر پینی M30 طول 75
  • فایل سه بعدی پیچ سر پینی M6 استاندارد DIN قابل استفاده مهندسین و دانشجویان

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *